Direktlänk till inlägg 8 februari 2016

Måndag 👍

Av Mimmi Steen - 8 februari 2016 14:42

Jaha så va det måndag igen.. Gud va dagarna springer iväg.

I helgen har de inte hänt så mycket förutom att jag har jobbat och lite sådär.. 

Ja lördagen va man helt slut när man vaknade .. 

Började med att kliva av på fredag kl 07:30 och sedan hem för att gå med rex innan hantverkarna kom. När dom kommit så kunna jag inte somna men vod halv 11 så somnade både jag och rex, man blir van att dom springer upp och ner hela dagarna ..

Iallfall så ringde ante och väckte mig vid halv 3 då jag skulle ut med rex innan vi hämtade han på jobbet och sedan hem igen.

Väl hemma så somnade jag inte om utan låg och kolla på en serie på datorn.

Vid halv 6 fick rex mat och sedan ut på promenad. Men efter det så somnade vi alla och vaknade vid halv 12 och ut med rex en sväng så han fick pinka av sig innan vi somnade om igen och på lärdag så vaknade vi halv 10. Rex låg och sov än då.

Men vi givk upp och gjorde ordning frukost till han och sedan ut och gjorde mig i ordning för jobbet. 

Men innan jobbet så åkte vi på granngården och köpte lite nytt till båda våra prinsar 💖

Efter det så åkte vi på jambo för lite lunch och sen bar det iväg på jobbbet för min del.

Ante åkte hem till rex och som vanligt sover han när man kommer hem i sin bädd 👍💝

Ante och rex gick runt bruket lika så på söndagen då jag jobbade..


Hoppas nu på nån dag ledig innan man ska iväg igen. 

Blir att jobba natt denna vecka då jag vill vara hemma när dom är här och håller på för rex skull.. 



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi Steen - 6 april 2018 13:10

Lite nya bilder på denna snygga kille ♡  Jag är evigt tacksam över honom, en 100% stabil hund som man får leta efter .  Underbar på alla sett och vis ♡  Ut i ringen igen på söndag, ska bli kul å se kritiken igen på han 😄 M...

Av Mimmi Steen - 25 december 2017 12:32

God jul från oss alla till er alla 🎅   Hade jätte mysig julafton med både sambo & barnen.  Vi började först hemma så barnen fick öppna sina julklappar & Helena & Gun kom upp till oss för att äta lite jullunch innan vi skulle åka vidare ...

Av Mimmi Steen - 6 november 2017 10:48


Att flytta in till stan va de bästa jag gjort , synd bara att man inte gjorde detta för längesen . Att bara få börja om helt igen med mina två änglar och äntligen ha träffat en helt underbar människa ♡  Han tog mitt hjärta även mina barns, pa...

Av Mimmi Steen - 6 februari 2017 18:18

Vill bara börja med att tala om att vi har en ny familjemedlem hemma hos oss <3  Lilla Texas har flyttat in den 25/12-16 .    Detta år kommer att bli underbart !  Vi har mycket att se frammemot detta år :)    I helgen va det första uts...

Av Mimmi Steen - 5 december 2016 10:10

Ett tag sen jag uppdaterade bloggen om vad som händer här ..  Vi har vart på utställning igen i Stockholm 😄   Vi åkte ner på Torsdagen till hotellet med hundarna .  Mysigt har vi haft de i rummet.  Så skönt att se att ingen av killa...

Ovido - Quiz & Flashcards