Direktlänk till inlägg 15 juli 2016

Fredag och ledig helg :)

Av Mimmi Steen - 15 juli 2016 22:50

Ja denna vecka hade jag ledigvecka men hoppade in och tog 3 pass extra då det behövdes ..

Till veckan så jobbar jag 5 dagar . 

Så denna helg så är jag ledig och därmed så är det utställning igen :D 


Så kul att åka samt att även en kollega kommer dit med två av sina vovvar :) 

Hon jagar sista Certet på L och det hoppas vi på i morgon att hon får :) 

Så sjukt roligt att hon har kommit in också i banorna med utställning, men nu när hon bara har kvar sista Certet så förstår jag att hon jagar det .. Det är det man ska göra .. 

Så det ska bli kul att träffas i helgen och prata skit bara .. 

Har inte sett henne på ett tag då hon har semester och har vart iväg på x antal olika tävlingar runt om i sverige.

Då hon har tävlat SM och så nu ..

Och det har gått bra och det höll vi tummarna för :D 


Ja idag ville A åka till gammelfarmor och självklart fick hon göra det. 

Så det är bara E som följer med oss på utställningen ..

Och det är spännande då det är en utlänsk domare som ska döma .. Bokade utställningen ändas för det.. 


Men vi är ändå nöjda med våra resultat som vi har tagit detta år med våra killar . 

ja Rex fick sitt första VG förra helgen men har får det inte hela tiden . Nån helg innan fick han EXC så då är vi nöjda .. 


Och vi åker för det är kul och efter denna helg så är vi lediga i 2v från utställningar och sedan drar vi upp över och kör på 2 dagars utställning och då får vi även träffa lilla B och pappa Tito :D 

Så det längtar vi till ..

Nä nu hoppa in i duschen innan det är dags att sova lite innan man ska upp igen.. 


Ni som är nyfiken får väl läsa under helgen hur det har gått med våra grabbar ..


Hörs !! 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi Steen - 6 april 2018 13:10

Lite nya bilder på denna snygga kille ♡  Jag är evigt tacksam över honom, en 100% stabil hund som man får leta efter .  Underbar på alla sett och vis ♡  Ut i ringen igen på söndag, ska bli kul å se kritiken igen på han 😄 M...

Av Mimmi Steen - 25 december 2017 12:32

God jul från oss alla till er alla 🎅   Hade jätte mysig julafton med både sambo & barnen.  Vi började först hemma så barnen fick öppna sina julklappar & Helena & Gun kom upp till oss för att äta lite jullunch innan vi skulle åka vidare ...

Av Mimmi Steen - 6 november 2017 10:48


Att flytta in till stan va de bästa jag gjort , synd bara att man inte gjorde detta för längesen . Att bara få börja om helt igen med mina två änglar och äntligen ha träffat en helt underbar människa ♡  Han tog mitt hjärta även mina barns, pa...

Av Mimmi Steen - 6 februari 2017 18:18

Vill bara börja med att tala om att vi har en ny familjemedlem hemma hos oss <3  Lilla Texas har flyttat in den 25/12-16 .    Detta år kommer att bli underbart !  Vi har mycket att se frammemot detta år :)    I helgen va det första uts...

Av Mimmi Steen - 5 december 2016 10:10

Ett tag sen jag uppdaterade bloggen om vad som händer här ..  Vi har vart på utställning igen i Stockholm 😄   Vi åkte ner på Torsdagen till hotellet med hundarna .  Mysigt har vi haft de i rummet.  Så skönt att se att ingen av killa...

Ovido - Quiz & Flashcards