Alla inlägg under december 2017

Av Mimmi Steen - 25 december 2017 12:32

God jul från oss alla till er alla 🎅

 

Hade jätte mysig julafton med både sambo & barnen. 

Vi började först hemma så barnen fick öppna sina julklappar & Helena & Gun kom upp till oss för att äta lite jullunch innan vi skulle åka vidare till svärmor & svärfar med familj.. 

Barnen & Panzer hade det jätte mysigt ute i Trogsta.  

Panzer verkar att älska att vara där, bara att öppna dörren till honom där och han springer som han vill där. Härligt att han lyssnar och kan vara lös med älsklingen lika bra som att vara lös med mig. 

Vi åt ett härligt julbord o umgicks , mycket prat & skatt :) 

En helt underbar familj att åka till, dom accepterar inte bara mig utan även mina barn & hund. 

Denna människa gör mig så fruktansvärt lycklig, denna människa är helt underbar på alla sett & vis. 

Aldrig mött denna typ av människa innan, han mitt hjärta slå för är Dennis ♡ 

Aldrig har jag mått så bra som jag gör nu ") 

Vi skapade ett vi tillsammans♡

Jag älskar dig Dennis ♡ 

   

Våran underbara familj ♡ 

Ovido - Quiz & Flashcards