Direktlänk till inlägg 29 maj 2016

Helgen över ...

Av Mimmi Steen - 29 maj 2016 20:58

Började denna helg med att jobba 13:30-07:15 Vaket.. 

Meningen va att ja skulle bara jobba kväll men tog natten också , inte för att det gör nå med kvall tid 10h . Bara bra.. 

Sedan när man gick av på Lördag morgon så åkte ja hem och la mig i ca 3,5h timme innan det var dags att åka in till stan för att köpa nya skor samt en ny parfym :) 

Bara det gick på 1000:- ! Helt sjukt va en parfym kostar , men men .. 

Som tur så lukta den gott , det är väl huvudsaken :) 

Sedan bar det iväg för att lämna Thim hos sin farmor & farfar, väl hemma igen så la jag mig i soffan och somnade om till ca 18:00. Sedan va det dags för att hoppa in i duschen för att sedan gå vidare till grannarna och små prata innan vi alla 4 åkte till Route 84 och käka lite go mat :) 

Då ja och F fyller år bara en dag emellan så då åkte vi tillsammans ..

Gud va gott det var, och härligt att åka och käka med härliga människor också.. 

Roligt hade vi alla 4. 

Sedan när vi kom hem så gick vi en sväng med hundarna och sedan gick vi över till dom igen innan det blev dags för mig att sova igen. 

kom hem vid 00:00 , då somnade jag gott , ante kom lite senare för dom pratade ett tag till.

Båda vovvarna sov med mig. 

Mysigt och härligt att dessa killar kommer så bra överäns med varann..


Söndagen bestog av att ja klev upp vid 12:30, skönt att sova ut. 

Ante hade klivigt upp vid 07:00 med hundarna .. 

Så när jag vaknade så var ja utvilad :) 

Sedan va det dags att hämta Thim i Ilsbo och självklart fick hundarna följa med.. 

Åkte upp i skogen där så hundarna fick springa av sig, då det har regnat hela veckan typ.. Bara vart skit väder. 

Man får passa på dessa dagar när det är uppehåll .. 

Härligt var det, hundarna va rätt så nöjd över att springa där. 

Humle&Dumle har vi döpt om dom till :) 


Våra grabbar <3

             


Dessa killar betyder för oss väldigt mycket ! 

Skulle aldrig i hela världen byta bort dessa ! 

Och dom är verkligen helan och halvan <3  


Hare bra   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi Steen - 6 april 2018 13:10

Lite nya bilder på denna snygga kille ♡  Jag är evigt tacksam över honom, en 100% stabil hund som man får leta efter .  Underbar på alla sett och vis ♡  Ut i ringen igen på söndag, ska bli kul å se kritiken igen på han 😄 M...

Av Mimmi Steen - 25 december 2017 12:32

God jul från oss alla till er alla 🎅   Hade jätte mysig julafton med både sambo & barnen.  Vi började först hemma så barnen fick öppna sina julklappar & Helena & Gun kom upp till oss för att äta lite jullunch innan vi skulle åka vidare ...

Av Mimmi Steen - 6 november 2017 10:48


Att flytta in till stan va de bästa jag gjort , synd bara att man inte gjorde detta för längesen . Att bara få börja om helt igen med mina två änglar och äntligen ha träffat en helt underbar människa ♡  Han tog mitt hjärta även mina barns, pa...

Av Mimmi Steen - 6 februari 2017 18:18

Vill bara börja med att tala om att vi har en ny familjemedlem hemma hos oss <3  Lilla Texas har flyttat in den 25/12-16 .    Detta år kommer att bli underbart !  Vi har mycket att se frammemot detta år :)    I helgen va det första uts...

Av Mimmi Steen - 5 december 2016 10:10

Ett tag sen jag uppdaterade bloggen om vad som händer här ..  Vi har vart på utställning igen i Stockholm 😄   Vi åkte ner på Torsdagen till hotellet med hundarna .  Mysigt har vi haft de i rummet.  Så skönt att se att ingen av killa...

Ovido - Quiz & Flashcards