Alla inlägg den 1 mars 2016

Av Mimmi Steen - 1 mars 2016 07:00

Idag vaknade alla här hemma vid 6 tiden. Började med att låta panzer fick gå ut, sedan rex tur. Måste bara säga att Panzer är jätte duktig på nätterna ❤ 

Somnar vid 23 och vaknar vid 6 , de är bra för att vara 8 v . och inte en olycka inne 👍

Idag så började jag med att gå ut med panzer och sedan va de dags för rex tur . 

Härligt att de går så bra mellan dessa två herrar _💖 

Kan nästan tro att dom har vart med varann hela livet.. 

Dom har verkligen funnit varann ..

Sedan när klockan blev ca 11:30 så tog vi oss en promenad upp i skogen. 

Ja de är ju ej långt .. Panzer går en bit och sedan bär jag han in i skogen så får han gå där inne och lukta lite.. 

Synd bara på all snö 😢 

Men de smälter väl bort snart hoppas jag .. 

Man får vara lite flexibel när man har valp igen då rex även behöver sitt 🐾 

Då man ej vill lämna panzer för länge och då får rex gå lite kortare med mig på ca 20 min promenader. 

Men de fukar för han , för när ante kommer hem så får han längre promenader. 

Runt bruket samt leka ute med nån av oss . 

Blev lite bus för panzer ute idag ❤ 

Han är så fiiin , och påminner så mycket om rex när han va liten 💗 

Kan inte säga nå annat än att dom är helt klart bäst 👍🐾💖 

     


Ovido - Quiz & Flashcards