Alla inlägg den 1 januari 2016

Av Mimmi Steen - 1 januari 2016 02:23

Nu har det vart 2015 och det nya året börjat 😊 jag firade in det nya året på jobbet med kollegorna samt patienterna 😊🎉🎉 

Vi alla stog och kollade ut över lillfjärden när det var dags för fyrverkerierna 🎉🎉🎇🎇🎆🎆 

Det är så häftigt att se dem varje gång , varje år .. 

Vi hade det rätt bra att stå inne och kolla och inte behövde vi frysa 😉 

Vi sa gott nytt år !! Alltid lika kul att säga det , för 2016 kommer att bli ännu bättre år för alla , de tror jag .  

Vi kommer att få en ny familjemedlem och de ska bli spännade 😊 överlyckliga , åka på utställningar , och jobba och vara med barnen.. Kan det bli bättre ? Vi kommer även att åka ner till ett par helt underbara människor som vi har fått lära känna .. Dem är helt fantastiska människor , att de skulle klicka så bra mellan oss.  De va så härligt att få träffa dem !! 


Ringde hem efter 12 slaget och hörde hur de va med rex , allt va bara bra .. Han låg och sov vid husse och inte brydde han sig om dessa raketer .. Han visade inget innan jag åkte heller då vi gick en kvällsrunda .. Skönt att han är trygg och inte bryr sig .. Då många hundar blir skrämda av dessa raketer .. Verkligen synd om dom .. 


Lite bilder fick jag när vi kollade iallfall 😊

       

Så gott nytt år mina vänner och ovänner !! 

Slut på 2015 och ett nytt år har börjat , bort med det gamla och börja om på nytt !! 

2016 kommer att bli underbart !! 🎆🎆🎉🎉🎉🎉🎇🎇

Ovido - Quiz & Flashcards