Alla inlägg den 22 januari 2016

Av Mimmi Steen - 22 januari 2016 11:37

Redan fredag och jobbet kallar på en 😊 

Tredje kvällen jag jobbar nu och nu är jag inne på 10B och jobbar , ska jobba där tills måndag sen har jag gjort 6 pass i rad och då behöver man vila då det är ett jobb som tar på en .. 

Måste bara säga att jobba inom akut psyk är det bästa som finns !

Bättre finns inte , jag har verkligen hittat rätt samt att jag trivs med all personal som jobbar på båda ställerna 10a & 10b ..

Ingen dag är sig lik efter den andra , helt underbart 😊

 

Äntligen är snart Feb har och då är det ej länge kvar tills vi får åka ner till Helene & Frank 💖

Dessa människor är helt fantastiska ! Är så glad att vi fick lära känna dom och vi har mycket gemensammt 😊

Så kul det ska bli att åka till dem , och då får dom träffa pexi igen och de ska bli kul 💖

Han har blivigt så fiiin i kroppen så nu inväntar vi första utställningen för i år , och sedan har vi två att ställa och det ska bli spännande 🐾

Nää inte sitta här nu , dags för promenad med rex innan jobbet kallar , sen så blir ante hemma , då han slutar tidigare på Fredagar ..

 

Hare bra 🐢 


Ovido - Quiz & Flashcards