Alla inlägg den 11 april 2016

Av Mimmi Steen - 11 april 2016 19:09

Idag på fm så åkte jag in till stan, måsta lämna in papper för att kunna få stämpla. jävla papper hit och dit hela tiden och man ska ju hitta alla det är ju lättare sagt än gjort :) 

Iallfall så hittade jag nästan alla papper. 

Då jag ska stämpla dom dagarna jag inte jobbar, jobbar inte heltid nu när Panzer är så liten så då är det skönt att kunna stämpla dom dagarna man inte jobbar.. 

Men det är ju ett val vi har gjort för vad göra man inte för lillbebisen :) 


Sedan när man kommit hem så ut med Panzer & Z kom förbi och lekte med han i ca 30 min och dom har så kul :)

Sedan va det dags för Rex & mig att gå runt bruket. Varmt och skönt va det ute när vi gick. 

Sedan när vi kom hem så la vi oss på soffan och slappa ett tag innan det va dags för mig att hämta ante men innan så fick panzer gå ut & leka på Z. 

Sedan tog jag Rex & Panzer upp i skogen en sväng innan jag åkte in till stan för att hämta ante :) 

Sedan åkte vi till G och köpte ett Hurrta regntäcke till Panzer :) Självklart ska han ha ett lika som brosan bara han har vuxit klart så ska han få ett BochT täcke han också. Kanske blir ett till vintern iallfall ;)


Sedan middag för oss & efter det blev det skogen med båda killarna :) 

Dom har så roligt och panzer försöker hinna ikapp Rex, men är lite liten än.. 

Men roligt har dom :) 

Blev att vi va ute i ca 1 timme och dom hade jätte kul, skönt för dom båda att leka av sig och härja lite i skogen. 

Blev bus och lite inkallning på grabbarna och det gillar Panzer , lika bra att påbörja det i tid annars så blir han nog lika döv som Rex ibland :)

När Rex har som roligast vill han helst inte lyssna första gången , men han kommer när man säger till så det är skönt :) 

Men det är väl lite så men hanhundar tror ja över lag. 

Ska bara lukta först innan jag kommer haha.. 

Lite bilder ifrån skogen <3 

       


Dessa grabbar är så snygga <3

Ska bli kul att få komma ut i ringen med lilleman ! Då han är riktigt fin & man ser så mycket pappa i han <3

  

Ovido - Quiz & Flashcards