Direktlänk till inlägg 30 januari 2016

Då va det bokat :)

Av Mimmi Steen - 30 januari 2016 13:42

Började dagen med att Ante gick ut med Rex, jag fick sova :D Det är skönt att få sova ut, fast det gör jag ganska mycket ändå :) 

Sådan matte sådan hund ;) 

Vi trivs ihop :) 

Vid 12 tiden så gick jag ut med Rex men jävlar vad halt det är, fast det va det redan igår. man har inte så stor lust att gå överallt nu , dels för att inte Rex ska sträcka sig samt jag och mina höfter inte klarar av det. Men Rex måste ut ändå så vi går och sedan får jag vila. Hunden går ju först så är det. Det finns ju inte någon andledning till att inte ska få det han behöver varje dag. Så härligt att vara ute och gå med han.

Det ända som han älskar är ju att vilja leka med alla han ser, men det funkar inte så min lilla buse <3

Det är tur att han är en stabil hund och hans lynne är helt underbart <3 

Aldirg visat någon tendens till att vilja göra någon annan illa eller haft ett dåligt beteende. 

Alltid lika glad och underbar varje dag <3


Det finns hundar med ett helt annan lynne och inte alls man litar på till 100%, Men det är inte mitt magsår!


Jo och så va röntgen bokad till Rex :) 
Det ska bli spännade och se hur hans resulat blir :) 

Vi fick lägga fram tiden då ante måste ta ledigt då vi inte ska vara häromkring att göra det och jag hittar inte dit vi ska. ahah

Jag har inte så bra minne när det kommer till hitta något ställe , lokalsinne = 0 på mig , ibland är det ett under att jag hittar hem haha .. 


Nu bara räknar man ner dagarna tills vi åker iväg och det ska bli så skönt att slippa detta område , om det bara är för en helg så är det härligt.

Då vi ska ner till härliga människor och bara vara med dom <3

Ska bli så mysigt att få mysa på med alla valpar och sedan få träffa dom andra hundarna också :)

Det ska bli kul och se hur lilla knappen ser ut nu, då vi träffa han när han va ca 4 mån och han va som Rex när han var valp :) 

Och lilla Troja och Alice ska bli kul att träffa och Rex blir nog mest glad över att få äntligen leka med dom. <3



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi Steen - 6 april 2018 13:10

Lite nya bilder på denna snygga kille ♡  Jag är evigt tacksam över honom, en 100% stabil hund som man får leta efter .  Underbar på alla sett och vis ♡  Ut i ringen igen på söndag, ska bli kul å se kritiken igen på han 😄 M...

Av Mimmi Steen - 25 december 2017 12:32

God jul från oss alla till er alla 🎅   Hade jätte mysig julafton med både sambo & barnen.  Vi började först hemma så barnen fick öppna sina julklappar & Helena & Gun kom upp till oss för att äta lite jullunch innan vi skulle åka vidare ...

Av Mimmi Steen - 6 november 2017 10:48


Att flytta in till stan va de bästa jag gjort , synd bara att man inte gjorde detta för längesen . Att bara få börja om helt igen med mina två änglar och äntligen ha träffat en helt underbar människa ♡  Han tog mitt hjärta även mina barns, pa...

Av Mimmi Steen - 6 februari 2017 18:18

Vill bara börja med att tala om att vi har en ny familjemedlem hemma hos oss <3  Lilla Texas har flyttat in den 25/12-16 .    Detta år kommer att bli underbart !  Vi har mycket att se frammemot detta år :)    I helgen va det första uts...

Av Mimmi Steen - 5 december 2016 10:10

Ett tag sen jag uppdaterade bloggen om vad som händer här ..  Vi har vart på utställning igen i Stockholm 😄   Vi åkte ner på Torsdagen till hotellet med hundarna .  Mysigt har vi haft de i rummet.  Så skönt att se att ingen av killa...

Ovido - Quiz & Flashcards