Alla inlägg den 1 februari 2016

Av Mimmi Steen - 1 februari 2016 23:42

Kom hem på morgonen efter nattpasset inne i stan..

Började med att ge rex sin frukos och sedan gick vi hans morgon runda som vanligt 👍 

Sen kom hantverkarna och påbörjade sitt arbete. 

Ja inte lätt att sova,men jag lyckades somna efter ett tag och sedan vaknade jag runt 12 och gick ner för att äta en macka.

Tanken va ju att jag skulle gå med rex då,men de tänkte inte han. Så han la sig i bedden och somna om och då passade jag även på att lägga mig på soffan och sova ett tag till .. Vi sov till 15:15 och då va det dags att gå ut innan jag hämta enyo ifrån dagis samt ante ifrån jobbet.. 

Efter vi hade hämtat ante så bestämde enyo att vi skulle äta på Max , så vi åkte dit. 

Inte alls mycket för detta ställe men har bara vart där 3 ggr sedan det öppnade så jag fick offra mig idag haha .. 

Åkte sedan hem till rex och han fick äta och sen bar det iväg till Annelie för att köpa lite nytt ..

Har tänkt köpa detta täcke till rex tidigare men då hon ej har haft hans stl hemma så väntade vi på det.. 

Köpte ett back on track till han samt ett nytt koppel i blått då rex ska ha blått och Panzer svart .. 

Passade han jätte bra 👍 

Så less på hurrta täckena som vi har haft tidigare på han.. 


Jo och även idag så bokade vi valpkurs till Panzer också , så det är klart.. 

Lite osäker på vem som ska gå men nån av oss blir det ..

Vi ska även börja med personsök med rex då han älskar att jobba med sitt huvud 👍🐾

 


Jo och inte kan vi fira bror som fyller år heller då han och anna sticker till thailand i 3 veckor .. 

Förra året samma tid .. Dom har bestämt sig för att åka dit varje år tydligen.. 

Så vi får fira han när dom har kommit hem och då får dom även träffa lilla panzer 😍 


Ovido - Quiz & Flashcards