Alla inlägg den 4 februari 2016

Av Mimmi Steen - 4 februari 2016 14:52

Jaha redan torsdag och dags för nattjobb.. 

Ja jag jobbar vaken natt hela natten tills jag kliver av.. Sova fredag när man kommer hem och sedan dags för jobb hela helgen för mig.. 

Enyo åker till sin pappa i morgon och kommer hem nästa fredag , alvina kommer på måndag .. 


Inte gjort så mycket då vi har vart i stan på möte med enyo och sedan hem igen..

Ska sova en sväng på em innan man åker på jobb.. 

Har inte ett jobb där man sover, funkar inte så där jag jobbar.. 

Annars så har det vart lungt , städat lite i köket mm .. Ingen ide att städa hela lgh då dom håller på för fulla muggar här hemma och jag kan ju inte annat än säga att fyfan va bra de kommer bli 👍👍 

Och rex bryr sig inte ett dugg om att dom håller på.. 

Duktiga killen 💖 


Ska bli så skönt att de blir klart innan panzer kommer hem och man kan möblera om helt igen och de kommer bli så bra ! 👍 

Jobbigt att inte kunna ha ett sovrum att sova i, men tur att de är ej för längre tid.. 

Nää ut med rex nu innan vi åker in till stan och hämtar ante .

Hare bra 🌸😝


Ovido - Quiz & Flashcards