Alla inlägg den 11 maj 2015

Av Mimmi Steen - 11 maj 2015 15:45

Ja idag blev det skogen trots att jag går på starka smärtstillande mediciner, bara för att man har dessa så behöver även min lilla vän på 4 ben komma ut , så vi gick till skogen så han fick röja loss på egen hand , jag behövde inte göra så mkt då jag hade så jälva ont , och inte känner ja mig helt ok än , jag somnade emellan dessa mediciner och när ja vaknade så va de bara ut igen med Rex , på EM när husse kom hem så fick han ta Rex , på kvällen blev det en sväng runt bruket för dom två medans jag låg i soffan och bara vilade.. 

Lite bilder ifrån skogen :) Träffade även på Rådjur och han stog så fint och kolla på dom när vi hade kommit ner till skogsbrynet och uppe på hygget stog 3 st , en av dom såg tjock ut så hon ska nog dags för att föda snart :) 


         

De va våran dag idag , den bästa hunden man kan tänka sig :) Helt underbar <3 


Ovido - Quiz & Flashcards