Alla inlägg den 18 maj 2015

Av Mimmi Steen - 18 maj 2015 23:01

äntligen tillbaka på jobbet som jag älskar!!  Finns inget bättre än att få jobba med underbara människor samt patienter!  

Denna vecka jag va sjukskriven kändes evigt lång! Nä fy va tråkigt de är att bara vara hemma! Så länge man har ett jobb där man trivs och älskar de man jobbar med så finns de inget bättre än att få jobba :) jag som inte har ro i kroppen och bara vara hemma hela dagarna så känns de helt klart bra att vara tillbaka :) och ännu roligare när all personal frågar vart jag har varit :) visst har man fått en del gjort hemma med samt har fått vara med hunden och bara haft de bra med han :) han har fått mycket och dom dagarna jag inte har vart helt ok så har man stoppat i sig medicin för att ge det han behöver ute, har man väl skaffat en hund och då får man ta ansvaret med..  

så idag innan jag åkte på jobbet på em så gick vi en sväng ute på 30 min sen in i duschen och sen ut i skogen och gick en sväng som inte alls har gjort tidigare :) , bara han är aktiverad och ny rastad och trött så finner han sig att vara hemma till husse kommer hem för jag slutar kl 22 när jag jobbar kväll och sen när jag kommer hem så blir han så lycklig <3   

Ovido - Quiz & Flashcards