Direktlänk till inlägg 26 maj 2015

tisdag :)

Av Mimmi Steen - 26 maj 2015 20:31

Jaha då va man åter igen på jobbet idag :) härligt att jobba :) sen när man kom hem så blev de en del fix ute igen, karln klippte gräset och ja åkte och köpte två blommor, sen bar de iväg till ankarmon med Rex,Ante och thim :) första gången Rex klev i vattnet så va de idag då thim klev i, kallt säger jag..  Men barn och hund tyckte de va kul :) och de är väl som de ska vara när man är barn :) så de va lite kul att även Rex klev i, han som hatar vattenpölar och regn, men att duscha går bra :) men han tyckte de va kul när thim också va i vattnet så kan klev i :) lite bilder från idag :)     


Sen på kvällen blev de kaffe och prat hos Sanna med Annica :) härligt när vi alla umgås i härligt sällskap :) 

sen när ja kom hem så blev de färgning på håret igen och även kloklippning på Rex :) 

så i morgon blir de jobb igen för min del och även Ante är tillbaka på jobbet igen efter denna förkylning han åkte på..  Men ja får ha min konstanta förkylning hela sommaren till de har slutat blomma ute..  Haha men ja som tycker om blommor ska ändå ha fast ja inte tål dom, men ja är ju inte gjord av socker ;)

hare bra!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi Steen - 6 april 2018 13:10

Lite nya bilder på denna snygga kille ♡  Jag är evigt tacksam över honom, en 100% stabil hund som man får leta efter .  Underbar på alla sett och vis ♡  Ut i ringen igen på söndag, ska bli kul å se kritiken igen på han 😄 M...

Av Mimmi Steen - 25 december 2017 12:32

God jul från oss alla till er alla 🎅   Hade jätte mysig julafton med både sambo & barnen.  Vi började först hemma så barnen fick öppna sina julklappar & Helena & Gun kom upp till oss för att äta lite jullunch innan vi skulle åka vidare ...

Av Mimmi Steen - 6 november 2017 10:48


Att flytta in till stan va de bästa jag gjort , synd bara att man inte gjorde detta för längesen . Att bara få börja om helt igen med mina två änglar och äntligen ha träffat en helt underbar människa ♡  Han tog mitt hjärta även mina barns, pa...

Av Mimmi Steen - 6 februari 2017 18:18

Vill bara börja med att tala om att vi har en ny familjemedlem hemma hos oss <3  Lilla Texas har flyttat in den 25/12-16 .    Detta år kommer att bli underbart !  Vi har mycket att se frammemot detta år :)    I helgen va det första uts...

Av Mimmi Steen - 5 december 2016 10:10

Ett tag sen jag uppdaterade bloggen om vad som händer här ..  Vi har vart på utställning igen i Stockholm 😄   Vi åkte ner på Torsdagen till hotellet med hundarna .  Mysigt har vi haft de i rummet.  Så skönt att se att ingen av killa...

Ovido - Quiz & Flashcards